Yıllar Saçlarına

"Kanayan su gibi akıyor mu içine dün
Bi' derin of çekerek batıyor mu ötede gün"

Mabel Matiz'in Yaşım Çocuk albümünden; Yıllar Saçlarına..

Gün battıktan sonra akan sular için, kanayan sular için çalsın..


"ne denmiş, akıp giden her suyla akıp giderim
çünkü sevdim çünkü bu yüzden güçlü bileklerim kanadı

sahici mi elinde tuttuğun o kartal kanadı
sen tuttun acıdan benim ellerim kanadı

bir geceyi geçirmek için bin türlü kalp ilâçla
dövündüm çırpındım bilsen nerelerim kanadı

hazır bulunanlar davranıp saatlerini kurdular bahara
ey diriliş sana kurulmuş saatlerim kanadı

avlananlar ağaç budayanlar sularınız bir ırmakta
yavaşça geldim durdum beklediklerim kanadı

ey yaz güneşine bıraktığım alnın bana gel
alnımdan damla damla süzülen terlerim kanadı

yüreklerimiz bir dağ serinliği taşırken birlikte
birden boşta bırakılan bir yerlerim kanadı

kanasın varsın ne varsa biraz kanamalıdır
benim bunca yıldır günlerim gecelerim kanadı"
Turgut Uyar; sâdâbâd'a kaside         

5 yorum :

Albümü sabırsızla bekliyordum. Haberi senden almış oldum
Selam olsun.

En güzel selamlar senin olsun, sevgiler..

Sizinle tanıdığım bir albüm oldu. Türkçe sözlü müzik dinlemeyen biri olarak beğendim. teşekkür ederim.

severiz efendim.
yerli müziği çok güzel yapan isimler var.
bence ertelememek gerek.
birkaç güzel isim daha biliyorum aslında.
ama onlar başka yazıların konusu.

teşekkür ederiz, güzel parçaymış gerçekten. akşamüstü cinlerine iyi geldi.
sevilla portakalı

Yorum Gönder