Franny & Zooey

"Bir oyuncunun nerede oynadığı umurumda bile değil. Yaz turnelerinde de olabilir bu, radyoda da, televizyonda da, hatta kahrolasıca bir Broadway tiyatrosunda da olabilir, düşünebileceğin en son moda, en semirmiş, güneşten en çok yanmış seyircisiyle birlikte, komple olarak. Ama sana müthiş bir sır vereceğim şimdi - Beni dinliyor musun? Oradakiler arasında Seymour'un Şişman Hanımı olmayan hiç kimse yok. Buna senin şu Profesör Tupper da dahil dostum. Onun bir yığın kahrolasıca kuzeni de. Seymour'un Şişman Hanımı olmayan kimseye hiçbir yerde rastlayamazsın. Bilmiyor musun bunu? Bu kahrolası sırrı öğrenemedin mi daha? Ve Bilmiyor musun - dinle beni şimdi - bilmiyor musun o Şişman Hanım kim aslında?.. Ah dostum. Ah dostum. İsa'nın ta kendisi o. İsa'nın ta kendisi dostum."
Sanatçı sahneye kimin için çıkar ve sahneye çıktığı zaman karşısındaki seyircisi sanatçı için ne anlam ifade eder tam olarak bilmiyorum. Ama sanatçı, sahneye daima Seymour'un Şişman Hanımı için çıkmalıdır. Şişman Hanım için..

Franny & Zooey, Dominik Cumhuriyeti'nden yeni bir grup.
İsimleri... Belli değil mi, Şişman Hanım'dan.
Sanırım çıkış parçaları Remember (Being Fake).
Şimdilik favorimse Muzbalığı albümünden Like in Movies..


0 yorum :

Yorum Gönder